نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 8 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 8 )

خبرهای امروز و ویژه ی نقل و انتقالات تیم یوونتوس ایتالیا را با صحبت های انزو بوچیونی مدیر بخش ورزشی روزنامه لانازیونه در مصاحبه با توتو مارکت وب آغاز می کنیم و این کارشناس از نهایی شدن انتقال مارکو استوراری به فیورنتینا خبر داده و مدعی شده این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

وی گفت : استوراری حضور در تیمهایی مثل نپولی، میلان، سمپدوریا، کالیاری، لوانته در اسپانیا، یوونتوس را تجربه کرده و یک دروازه بان قابل اطمینان و با تجربه می باشد. او خیلی علاقه داشت که به فیورنتینا برگردد، و بعد مذاکره با مدیر فیوره، توافقات انجام شده، و فقط یک امضا باقی مانده که به زودی انجام می شود.

توتو اسپرت هم از خبر پیوستن استوراری به فیوره گفته که بعد این انتقال نتو هم به صورت رسمی با یووه قرار داد امضا می کند.

گوئیدو وادلا بازیکن جدید یووه که در قبال بخشی از قرارداد توز از بوکا به یووه می آید، فردا برای حضور در تست پزشکی وارد تورین می شود.

به نقل از Corriere dello Sport رونالد کومان علاقه مند به جذب اوگبونا هست و گفته می شود پیشنهاد 10 میلیون یورویی از ساوتهمپتون به دست سران یووه رسیده است.

احتمال قرض دادن کومان به بولونیا نیز مطرح است، اما ساسولو هم یکی از گزینه های یووه برای انتقال و کسب تجربه کومان می باشد.

توتو یووه از مشکل یوونتوس برای جایگزینی پیرلو گفته که تقریبا نماندن پیرلو در یووه قطعی است و سران یووه در فکر یک بازیکن با سطح بالا برای جایگزینی وی هستند و توتو مدعی شده که ایسکو گزینه مورد علاقه الگری است اما رئالی ها برای فروش این ستاره مبلغی در حدود 40 میلیون میخواهند و حتی امکان ارائه پیشنهاد برای ویدال + بونوچی هم وجود دارد.

فرناندو یورنته که از پیشنهاد موناکو راضی نبوده، حالا از طرف تاتنهام پیشنهادهایی دریافت کرده است. تاتنهام لاملا را در اختیار دارد ، بازیکنی که یووه در سالهای اخیر به دنبال جذب او بوده و باید دید که آیا راهی وجود دارد که بیانکونری بتواند در این معامله ، لاملا را هم بگنجاند.

ایسلا که فصل گذشته به صورت قرضی در کویینز پارک رنجرز توپ میزد امسال به جمع بیانکونری بر می گردد و از سوی باشگاه 10 میلیون قیمت گذاری شده است. این در حالی است که باشگاههای خواهان جذب ایسلا ، از جمله رئال سوسیداد ، ویارئال و بروسیا مونشن گلادباخ مبلغ 8 میلیون برای این بازیکن پیشنهاد داده اند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: